Søg i denne blog

torsdag den 7. januar 2010

Perverterede præstetanker

Søren Krarup er - i sin egen optik - en stakkels forfulgt uskyldighed. Ligesom Lars Hedegaard, der har udtalt, at muslimske mænd er voldtægtsforbrydere, er det.

Forfølgerne er - i følge Krarup i dagens Politiken - "den kulturradikale mediemafia".

Mon ikke dette tager prisen som den mest perverterede virkelighedsopfattelse, som til dato er væltet ud over danskerne:

To af landets mest hadefulde, racistiske mennesker - med uindskrænket medieadgang, som i årevis har gjort det til deres levevej at hetze mod minoriteter - opkaster sig selv til ofre!

Måtte du kløjes i din ophøjede selvfedhed, Krarup. Du sår som vi andre høster.

2 kommentarer:

Laviana sagde ...

Jeg forstår ikke hvordan sådanne menneske fjendske personer overhovedet finder på at blive præst? troede det var noget med næstekærlighed og omsorg for medmennesker?

Peer Aagaard sagde ...

Enig Laviana, og tillad mig lige at tilføje: TUSIND tak for din kommentar, som blev den første på min nye blog. Jeg har før skrevet på diverse avis-websites, men nu vil jeg være stand-alone. Rart at vide, at der er nogen derude :-)