Søg i denne blog

mandag den 22. november 2010

Med ordet i sin magt

 På Politiken har Dansk Folkepartis Peter Skaarup begået en ligegyldig blog om fortræffelighederne ved VKO's nye race- og kvalifikationssorteringssystem til familiesammenføring.

Og som altid når den slags pladder luftes, raser debatten nedenunder bloggen i mere eller mindre velformulerede vendinger.

En af "debatørerne" kalder sig selv "nazi svin", men jeg tror ved nærmere granskning af hans ord, at han har forvekslet feltet, hvor han kunne give sit indlæg en overskrift med det felt, hvor man skriver sit eget "navn".

Hvorom alting er: mange, inklusive undertegnede har allerede brugt mange ord på at tage afstand fra de nye regler, men jeg har ikke oplevet nogen, som har gjort det så effektivt som denne skribent. Faktisk gør han det så godt, at jeg vil tillade mig at citere ham ord til andet - korrigeret for et par små stavefejl i det oprindelige forlæg:

"Det bliver surt når dine gamle vælgere med gråt hår og svag sædkvalitet skal passes af piger med tørklæde, fordi alle unge 'etniske' danskere er skredet til udlandet pga af jeres afmontering af al kultur, sund økonomi og dannelse.

Alternativt kan jeg se for mig en flok gamle Pittelkow- og Karen Jespersen -lignende typer, tørre hinanden i deres rynkede røve i rundkreds på en golfbane i 2035. En mild straf for den gang de suttede den af på hinanden for at holde på pengene.


I pisser på jeres eget stupide vælgersegment, og de er så blæste af hormonforstyrrende stoffer og giftigt svinekød at de tror, det er de 6% 'fejlfarver', der er løbet med pengene. 


I fortjener at drukne i jeres eget gylle. ØF! Hold kæft hvor bliver det sjovt at se jer jamre og klamre jer til jeres fladskærme når lortet går nedenom og hjem. 

Til jeres søde hospitalsforslag har jeg en anden løsning: den som ikke vil behandles af en med tørklæde: lad dem dø, så kan vi andre måske holde ud at være her."

Denne blogger har intet at tilføje, andet end "synes godt om".

Ingen kommentarer: